Thursday, January 1, 2009

364days more!!

2009.
suddenly felt alot of thingys was left undone in 2008... but just dunno wat is it... but who care!!!!!!!! lets move forward!!!!!!!!!!!

taka's pals.
spent my last few hours of 2008 plus 1st 6 hours of 2009 with taka's pals(-eunice n sherry!!). anna was on form!! so kinda of fun with her around!! play mahjong~ watch tv~ eat sushi~ eat pizza~ count down~ play game~ slack around!!!! still waiting for tim to send pictures!!!

xiao zhu.

listen to the live singing he done here!!! damn nice song!! listen le si bei got feel!! wahhaha..
那一条牙膏 在对我傻笑
嘲笑我永远用不掉
想睡就睡 想闹就闹
好快乐少了人捞叨

蓝色的碗盘 多买了一套
我忘了没人陪我通霄
要多少替代的丑角 无辜的陪笑
才会让我能真的忘了你的好

我在搞笑 借着热闹 掩盖着心跳
边哭边笑 偏要说着 一个人真好
当人群散了 突然觉得我可以死掉
我受不了

还在搞笑 害怕回家 不知怎么熬
这么多年 早就喜欢 有你的撒娇
我想我能熬 但是至少要让我知道
你好不好

我们的小狗 食量变好小
眼神里常常显得无聊
他习惯睡觉的床位 少了一双脚
所以他常常看着门口睡不着
搞笑-罗志祥

010109.
spent my day working!! work work work!!! kinda of enjoyed...

No comments: