Wednesday, October 15, 2008

时光机.

jay.
another time for jay. haha. tink i buying his album to support him already. anyway i tink he doing some shuffling in this song. cool.
給我一首歌的時間

如果你怀疑的心依然勇气当作鄙夷
被淋湿的天空
灰的更加老旧
你说你不懂为何在这时牵手
我晒干了承诺
灰的会很冲动
就算这次做错也只是怕错过.

this is a nice song too.
童年的时光机.
我用铅笔
画得更仔细素描那年天气
想你的香气 我想遇见你
那童年的希望是一台时光机
我可以一路开心到底都不换季
带竹蜻蜓 穿过那森林
打开了任意门找到你一起旅行
-童年的时光机.

shatec.
quiche lorraine.

In French cuisine, a quiche is a baked dish that is made primarily of eggs and milk or cream in a pastry crust.
haha. there was actually another item. but did it wrongly. felt so dui bu qi chef ong abt it. didnt even dare to show her. haha..

No comments: