Wednesday, May 27, 2009

noose.

current affairs.
so A(h1n1)influenza hits singapore,let jus hope things dun get too worst.
n there is this country who are shooting missile like nobody's business,let jus said PEACE! no war! please.
n economy are picking up! cheers for the good news!!
no matter what life still carry on n on n on!! BARCELONA tonight!!!!

anyway i feel GOOD! HAHA!

可不可以愛我.

为什麽如此的美丽
深刻的烙在心里 最温柔的酷刑
每一天无法不想你
连闭上眼睛 怎麽都是你
你可不可以爱我 可不可以想我
虽然我对自己没有一点的把握
别害怕我难过 告诉我你真实的感受
至少忐忑已告一段落
你可不可以爱我 可不可以看我
反正看或不看 我依然失魂落魄
成全不是美德
拒绝也不是一种罪过
你能给我
快乐还是寂寞
可不可以愛我-盧學叡
this song rock! got alot of feel!! HAHA! so xing guang s1 contestant are still the best!

No comments: