Tuesday, April 21, 2009

i was doing my regular run,a lot of school stuff came thru' my mind,it's really stressing me up~ project,test,getting a place for intership~ sian sian sian. esp the intership problem.

說你愛我.

下着雨让尘气稀释回忆
我靠着你不出声音
看着你看着斑驳的甜蜜
爱你困住你也困住我自己
我那躲也躲不掉的微妙伤口
隐隐作痛
說你愛我-s.h.e

No comments: